Kim jest autorka D-Method,
Danka Borys?

Lektorką, nauczycielem akademickim, wieloletnią egzaminatorką dla uczniów ED, warsztatowcem, uczyła w szkołach Montessori przez 9 lat.

Kilka fragmentów z jej książki

„Autorska metoda nauczania języka angielskiego poprzez doświadczenia sensoryczne.”

„Dwadzieścia lat drążenia nietypowych ścieżek doprowadziło mnie do stworzenia skutecznego i uniwersalnego narzędzia do nauczania języka angielskiego tak dzieci jak i dorosłych na różnych poziomach zaawansowania w postaci D-Method.”

Skuteczność tej metody widać szczególnie na wynikach matur rozszerzonych moich uczniów, których prowadziłam przez około cztery, pięć lat startując z poziomu zerowego w wymiarze godzin – dwa razy w tygodniu po 60 minut lub w systemie warsztatowym (intensywnym). Wszyscy z łatwością osiągali wyniki 96-98%. Wielu z nich zdawało z powodzeniem egzaminy CAE, a kilka osób studiuje w tej chwili anglistykę lub ją ukończyło.

„Pracowałam też z ludźmi w przedziale wiekowym 50-55 lat, którzy nabyli umiejętności elementarnej komunikacji w większości życiowych sytuacji.”

„D-Method wydaje się być bardzo skuteczna w warsztatowej formie nauczania.”

D-Method pomaga w prowadzeniu kursów dla dzieci zagrożonych z języka angielskiego w szkole, „zblokowanych” na ten język, posiadających różnego typu dysfunkcje, ale też jest niezwykle skuteczna dla uczniów uzdolnionych, którzy znacznie szybciej rozwijają skrzydła pracując według założeń tej metody, niż przy klasycznych sposobach nauczania, np. z podręcznika.

Pomagałam naukowcom, którzy, pomimo średniego stopnia zaawansowania w języku angielskim i posiadania ogólnych umiejętności komunikacyjnych, nie byli pewni, czy to co przekazują na konferencjach w swoich zawodach jest rzeczywiście tym, co naprawdę chcieli przekazać.

Jeden rok pracy według zasad D-Method rozwiązał ich problemy.
Udaje mi się odblokować osoby, które od wielu lat uczą się angielskiego i nie mówią – wyjątkowo skuteczna dla dyslektyków.